Räknare

lördag 30 maj 2009

Utmanad

Vilken mat äter du ofta?
Hmmm... måste erkänna... det blir mycket pasta hemma hos oss.... mest pågrund av jag är helt fantasilös när det kommer till mat. Men jag/vi äter gärna lax oxå men då hoppar vi pastan och tar potatis till.

När du är på kalas, är du den som sitter, eller hjälper du till med att duka av?
Jag hoppas och tror att jag hjälper till att duka av, det beror kanske lite på vart jag är.

Vart sitter du helst när du bloggar?
Just nu i soffan... för jag väntar på att jag ska ta mig iväg och köpa nytt skrivbord.

Köper du trisslotter ofta?
NEEJ, verkligen inte. Men jag önskar att jag gjort det typ förra månaden. då sålde vi på Coop två triss som ledde till att de som köpt dom fick åka till TV4 och skrapa fram massa pengar. *avis*

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Det var såååååå längesen jag ju ens hade semester... Men jag måste väl säga Frankrike, där har jag vart mest och flest gånger. Men som sagt det var toklängesen, sist jag var där så var jag gravid med Linn, alltså 13 år sedan.

Vilken TV kanal tittar du mest på?
Just nu har jag typ 100 kanaler så nu är jag mest förvirrad när jag blippar runt, men brukar fastna på nån kanal som visar "LA Ink" och "Miami Ink"... Love it!! Önskade bara att jag inte var så feg, annars hade jag med tatuerat mig. Men för att återgå till tv kanaler, så blir det mycket kanal 5.

Dessa bloggare är utmanade:
Patric
Michael

Inga kommentarer: