Räknare

lördag 30 maj 2009

Hurra Hurra Hurra

Idag är det Moas födelsedag... 11 år blev hon. Så för alla dessa år sedan hade jag precis idag sjukt ont. Men det var det värt... I min mage hette hon hela tiden Anton, men när hon kikade ut så var hon helt klart en Moa på en gång. :-) Hon fick en massa paket idag SÅKLART men jag tror att hon blev gladast för den rosa kameran hon fick. ((bilder från den kommer kanske senare))

Vi har idag oxå vart uppe en sväng på GD-GIF för Linn skulle hoppa längd, jag är såå glad att hon inte skulle vara med i alla grenar tycker inte det är superkul att spendera en hel helg där uppe, det har vi gjort andra år.

Igår hade vi barnkalas ute i lokalen, för 19 stycken kids..... och tack vare det ljuvliga vädret värdet... *haha* blev det massor av lekar utomhus och korvgrillning.

Jaa vad mer ska jag skriva.... jag stormtrivs med mitt liv både privat och på jobbfronter..... ska skriva lite mer sen men nu ska jag fixa hamburgare åt kidsen.


*LOVE*

Inga kommentarer: