Räknare

tisdag 5 maj 2009

Under min trapp

Där står det......

Typ saker till ett halvt hem... köksbord, stolar, sänggavel, byrå, databord, skrivbordstol, en motionscykel, en skänk och en säck med gosdjur och två lådor med grejer. *haha* Det är ju helt sjukt va grejer man (jag) samlat på mig. ALLT detta kommer nu bli bortforslat på fredag, känns sååå befriande.
Gjorde som sagt värsta rensningen igår. :-) Tack mamma för hjälpen.

Ut med det gamla in med det nya!!

Hur är det annars då.. med mig? Jo tack det är bara fint, förutom att jag fortfarande dras med en släng av bihålsont! *morrar* Samtidigt som jag försöker komma till ro med mitt "2011-beslut" *haha* Blir nog bra ... :-)

7 kommentarer:

Weronika sa...

Motionscykeln kan du köra hem till mitt vardagsrum...=). Tänk att förena nytta med nöje? Sitta på cykeln & kolla på tv på samma gång...*perfekt*. Alla är vi nog som du, samlar på oss saker med åren. Bra dock är ju att vi är medvetna om det i dasgläget. Kram & Kärlek

SaRa sa...

Jag hade gärna kört cykeln till dig.. men du vill inte ha den jag lovar... just denna är helt värdelös... annars hade jag behållt den! Jag tänkte precis som du... att kunna cykla och kolla tv samtidigt :-)
kram på dig

Unknown sa...

Du, hur kan du förresten bestämma nått sånt som 2011? Tänkte bara att jag skulle fråga, för det låter ju som du väljer ensamhet, inte möjlighet! :-)

SaRa sa...

Ja Patric... kanske väljer jag "ensamhet", inte för att jag är så ensam för det. Men det finns en anledning till just de årtalet :-) Som jag gärna berättar... men inte här.. utan på msn i så fall :-)

Weronika sa...

Jag vill oxå veta 2011....*nyfiken* Kram

Anonym sa...

Jag med, precis som alla andra läsare.. fram till dess tror jag att Saras kärlek blir frigiven först under 2011.. ;)

SaRa sa...

Guud va nyfiiiikna ni är ;)