Räknare

måndag 18 maj 2009

Back on track

Äntligen kunde jag åka ut till Ockelbo igen. Har saknat att vara där när jag vart hemma. Gillar verkligen att vara där ute och jag gillar alla jag "jobbar" med. Det är ju lite ovanligt eller? Att man gillar ALLA på en arbetsplats.

Idag har jag provlegat på den omtalade spikmattan iallafall, hemma hos mamma. Jag har ju sagt ett tag nu att jag vill ha en för att jag hör att alla mår så bra av att ligga på dom. Men jag hade som sagt inte ens provat... var lite rädd att jag skulle tycka det skulle göra för ont, men det gjorde det inte. :-) såå nu blir det strax en sådan till vårat hem.
Fick ju semesterersättning helt oförberett så jag har allt råd och jag tror det skulle gynna alla oss stressiga i vår familj. :-)

Äntligen är alla examenskläder inhandlade oxå, det tog ett tar omgångar i valbo innan allt var klart, det var skorna som var det svåra, iallafall för Moa. Skofantast som hon är, så är hon petig oxå. Men idag hittade hon och blev nöjd. Även jag hittade ett par gympaskor till mig.... Vita Reebok med rosa prickar på.. *hihi* Det är så JAG ;)

Har under mina sjukdagar surfat runt extra mycket på nätet och så hittade jag en sida... Som jag verkligen gillar: Boktipset. Jag älskar ju att läsa och läser så mycket jag hinner, vilket inte är så mycket som jag skulle önska just nu. Men iallafall så kan man på den sidan, bygga sina egna bokhyllor och betygsätta alla böcker man läst och så klart oxå följa vad andra människor läser.

Nu blir det dusch sen hopp i säng med en bok :-)

Gonatt alla härliga!!

3 kommentarer:

Weronika sa...

Toppen att du är tebax.Har saknat dina blogginlägg....=). Spikmattan är ett undrens matta måste jag säga. Så köp en om du kan. Kram & Kärlek

SaRa sa...

Jag köpte en idag faktiskt... men faan va ont de gjorde .*haha*

Weronika sa...

Ha ha ha...de som inte dödar de härdar säger dom som vet!Toppen nu kommer du ALLTID att vara utvilad och fräsch. Fast fräsch är du ju endå alltid. Vilken köpte du då? Shakti mattan lr?