Räknare

söndag 10 maj 2009

Självömkan

På hög nivå!

Åkte ut till Ockelbo igår eftermiddag på gott humör och kände att det skulle bli kul att "jobba" helg. Igår kväll när vi satt och slökollade lite på tv så började jag nysa... massa gånger. Och sa: "undrar om jag håller på att bli fökyld igen". Men kände mig inte sjuk.
I morse när jag vaknade var jag helt igentäppt i näsan och i skallen kändes det som och jag hade feber. :(
Jag ville så gärna vara kvar.. så jag tog en alvedon och försökte låtsas att jag var frisk... började städa, men det gick inte att låtsas för svetten bara började rinna när jag dammsög... *haha* Det brukar det inte göra om jag inte har feber.
Såååå jaa, nu ligger jag här, hemma, i soffan och tycker synd om mig själv.

*TRÅKIGT*

4 kommentarer:

Cirtap sa...

låter som allergi om du frågar mig. P

SaRa sa...

Det har mamma trott oxå.. men det tror inte jag. Jag tror mer på att jag har ett icke befintligt imunförsvar

Weronika sa...

Stackare...KRYA på dig KRAMAR

Sarah sa...

Men visst är den helt underbar!! jag skojar inte om den gått på repaet här exakt hla dagen.. ;) oooh så bra!