Räknare

lördag 9 maj 2009

Härliga lördag

Solen skiner inte men fåglarna kvittrar. Jag har vart uppe sen väldigt tidigt, vaknade av mig själv (igen). Men skulle upp för att köra mamma och Urban till tåget.

Nu har jag blivit barnledig, och blir det i en vecka. Känns skönt och tomt.
Märker hur svårt jag har att släppa kontrollen. Men övning ger färdighet. Idag ska jag iallafall kolla när Moa har dans uppvisning på estraden, missade förra året men nu kommer jag vara på plats.
Sedan blir det Ockelbo och jag blir där tills på måndag.

Jobbade en sväng på Coop igår, det var riktigt roligt.... jag fick både beröm och löneförhöjning. *stolt*

Det här med 2011, som tycks ha väckt nyfikenhet. *haha* Det är inte så att jag har en man som kommer bli frisläppt då.. för då hade jag väl inte kunnat kalla mig singel.. eller hur!? ;)
Det handlar om något annat, som är ganska privat.. men jag kan säga så här.. förhoppningsvis kommer jag att vara fri då.. helt fri i mig själv.... inget som står i min väg att släppa in en annan människa i mitt liv och mitt inre.

Nu får det bli en kopp kaffe till sen duschen..... Ha de gott alla härliga!!

1 kommentar:

Weronika sa...

Angående 2011 så tror jag mig veta vad det handlar om. I mitt fall är det 2013 som gäller....*hehe he *. Skoj att du gillar praktiken,de förstod jag att du skulle göra när du berättade vart du skulle vara. Barnledig är jag oxå, även jag har svårt att släppa taget. Nu "gillar" jag bara läget...=) Kram & Kärlek