Räknare

fredag 15 maj 2009

dans rädsla ;)

Förra lördagen gjorde jag ju värsta grejen *haha*
Värsta grejen för mig alltså... säkert inget speciellt för andra.... MEN
JAG anmälde mig till att börja dansa i höst.
Moa och Linn har ju dansat ett tag nu och varje år är det uppvisning av alla grupper som dansar på deras dansstudio. Det ser så himla roligt ut och det finns även grupper för 30+ *hihi* Jag är ju typ livrädd för att dansa.... men jag vill såå gärna. Så nu tänker jag iallafall gå dit när det börjar... Och jag hoppas så mycket att jag kommer över min spärr att dansa.

Så sänd mig mod!! ;)

3 kommentarer:

krister sa...

kanon,modigt gjort vill själv med dansa bugg men törs inte,hihi

Weronika sa...

Hur VÅGADE du det? Själv är jag LIVRÄDD men vill GÄRNA. Bra jobbat av dej gumman. Kram

Rakt av Waller sa...

Bra Sara! Vägra välja rädsla! Kram