Räknare

fredag 8 maj 2009

Nästan ledig :-)

Klockan är kvart i 7... och jag vaknade nyss, av mig själv. Det känns som att jag är ledig idag.... vilket jag inte är om jag tänker efter. Ska jobba på coop. Men börjar kl 13. Sen blir det Ockelbo i helgen. Ska oxå bli kul, eftersom jag inte har vart där någon helg.

En grej som jag upptäckt med mig själv nu under min praktik... Jag har sån himla koll på allt. Med det menar jag inte att jag vet allt, utan att jag besitter en grym organisationsförmåga och jag är "vaken" och lägger märke till saker och ting hela tiden. Jag tror att det är på gott och ont, det är bra att vara med men det är oxå bra att kunna släppa taget. En del saker BEHÖVER inte jag ha koll på men har det iallafall.
Igår fick jag vara med på en ART-lektion. Det var första gången och jag ser framemot att få vara med på flera. Bara jag slipper vara med i rollspel... *haha* Men det slipper jag väl inte... Då får jag gilla läget och gå emot en rädsla.

Nu ska jag smyga in och väcka min älskade ungar. :-)

5 kommentarer:

Cirtap sa...

Du är väl snart klar med skolan va? Låter som du funnit en bra roll för din personlighet! Grattis.

SaRa sa...

Njaä... inte snart egentligen.. utan jag har ju ett år kvar efter sommaren... men även då ingår 14 veckors praktik :-)

Weronika sa...

Visst är det UNDERBART när man kan vakna och vara utvilad? Eller nu vet ju inte jag om du var det men jag brukar vara det om jag vaknar av mig själv..he he. Skoj att du upptäcker sidor hos dej själv det är KANON. Koll har du väl alltid haft?...*om jag inte miss minner mig*. Passar på att önska en bra helg för dej och de dina. Kram & Kärlek
Ps: När ska du avslöja 2011 frågan?..=)

SaRa sa...

Jo Weronika.. jag var utvilad när jag vakande :-) och det är verkligen underbart.
*haha* Lite kolla har jag kanske alltid haft.. men det har blvit mer påtagligt nu bara.

Jaa du.... vet inte hur jag ska eller om ja ska berätta hemligheten bakom år 2011.. i värsta fall får ju alla reda på det när de året är kommet ;)

Kram på dig.. ha en fin helg :-)

Weronika sa...

VA???Så länge kan/vill inte jag vänta jue....=)....*tokskrattar*