Räknare

tisdag 26 maj 2009

Sanningens minut

Det var väl fan oxå att jag gick till tandläkaren igår! Fick höra en och annan sanning om mina tänder. Jag har ju inte vart till tandläkaren på typ 8 år förutom när jag var och drog ut en tand för nån månad sen.

Men NU måste jag tydligen sluta röka om jag ska få nån ordning i min mun. *MUTTRAR*

Jag vet att jag nu verkligen borde göra det, men varför är det så himla svårt att ta detta beslut som bara kommer göra gott för mig. Det finns ju såklart inte något som är dåligt med att sluta röka... Eller???

Idag blir det Ockelbo igen iallafall, "jobbar" från 17 idag tills 16 i morron. :-)

Fick oxå mitt schema igår, för sommaren på Coop... Om man säger såhär då... inte många lediga dagarna men bra lön lär det bli. Även om det är och har vart mycket jobbande nu så är jag grymt tacksam att jag ens har jobb, det verkar vara få förunnat i dessa tider.

7 kommentarer:

Cirtap sa...

Du, som man bäddar får man ligga. Jag har samma syndrom, och undviker att gå ditt - men det ligger ju i processen att ta hand om livets alla saker har jag hört. Kanske sluta med godis, tandtråd och sköljning är lika bra som att sluta röka.

SaRa sa...

Tack Patric.... nu slipper jag sluta röka då eller?? ;) hihi

Christian sa...

Köp boken som är skriven av Allen Carr "äntligen lycklig icke rökare" finns för 70 kr på pocket. Då kommer du sluta röka och enkelt är det med;)

Weronika sa...

Jag hörde av en vän att även om man slutar att röka så efter ett tag så får man samma problem i munnen iaf. Fast dt är ju ingen dum idé att sluta heller. Det ska jag försöka göra, har bara inte bestämt när...he he he. Kram & Kärlek

Weronika sa...

Du är utmanad i min blogg...=)

Weronika sa...

Har en uppmaning till dig i bloggen....=)

SaRa sa...

Tja Weronika... såg det.. ska anta utmaningen så fort tiden tillåter :)