Räknare

lördag 2 maj 2009

2011

Nu har jag ju bestämt mig för att vara singel minst till år 2011. Men faan vad jag skulle behöva en karl i huset ibland. Nån som kan bära möbler, skruva i eller ur eller upp lampor när dom inte gör som jag vill. Sen så behöver jag tapetsera om i mitt kök, och känner att det vore att ta mig vatten över huvudet att göra det själv.
Det finns ju andra saker jag skulle behöva en man till oxå.. Jag är ju kvinna ... med allt vad det innebär ... Men nu får det vara hur det vill med behov av olika slag. ;)

Men om vi säger att jag mot alla odds skulle råka springa in i en man då 2011, då har jag bott själv i 7-8 år. Kan ju bara tänka mig hur svårt det skulle vara att bli sambo då.. *haha* Kan inte ens föreställa mig själv som sambo, tur man kan vara särbo i så fall ;) Ja Ja what ever !!

Nu har jag vart i Ockelbo nått dygn i denna vecka och nu ska jag jobba på coop ett par timmar denna helg. Varje helg denna månad ska jag jobba, kom ju på för ett tag sedan att jag inte har någon lön vare sig i juni eller juli.

Ha en underbar dag alla lediga !! :)

4 kommentarer:

Weronika sa...

*skrattar*...Ibland kan det vara bra att ha en man i huset! Men när jag tänker efter så tror jag att både du & jag klarar oss bra själva...*drifitiga*...Men det är klart att 2 samheten saknar iaf jag. Med tiden har iaf jag blivit mer kräsen & har krav på män...*asG*. Hoppas att du & de dina får en KANON helg. Kram & Kärlek

Rakt av Waller sa...

Hahaha! era små dysson ;)) ni är ju lika dyssiga som mig som inte klarar av att va ihop med nån! snart får vi starta en klubb för singlar som vill både ha kakan och äta upp den!!! hehehehe! ;))

SaRa sa...

Vadå Ola.... ?? jag trodde du levde i en relation nu jag?? *förvånad*

Weronika sa...

Till Ola:
Ha ha ha..ingen dum idé Ola! Vad ska den heta?