Räknare

lördag 23 maj 2009

Mitt framför näsan

*muttrar*
Idag gick det ut en snattare med en full ryggsäck med fläskfilé mitt framför näsan på mig. Han till och med köpte en läsk av mig. Jag Kände i hela min kropp att nått var fel, men va fan.. skulle jag rygga ryggsäcken av honom eller? Hade jag sett när han gick in hade han inte kunnat ta nått men jag missade honom fullständigt. Såå otroligt irriterande.
Det är ju i och för sig inte min affär och min förlust om nått tas men det känns fan för djävligt när nån stjäl mitt framför mig.
Direkt han hade gått ut gick jag kollade i köttdisken och mycke riktigt, typ en hel kartong med Filé fick han med sig.

Behöver nog vila mitt trötta huvud nu... *haha* Det är bara tur att jag kom in här hemma ikväll.... när vi kommit ut från jobbet, låst och larmat... märker jag att jag lämnat min väska med mina nycklar där inne.... Fick lov att ringa larmtjänst... innan vi kunde låsa upp, larma av... gå in igen...larma på, gå ut och låsa igen. Jag skyller på att det vart en lång dag... 11 timmar på coop sätter sina spår ;)

JaJa.. nu ska jag släppa jobbet för ikväll.... ska ligga raklång i soffan och kolla Robinsson och ska nog slänga ner mig på spikmattan en stund oxå. :-)

2 kommentarer:

Weronika sa...

Usch va jobbigt! Var det ingen annan som såg snattaren då? Hoppas att spikmattan var till belåtenhet..=) Kram & Kärlek

Urban sa...

Han behövde säkert köttet mer än någon annan;)