Räknare

torsdag 14 maj 2009

Allvarligt !!

Nu är jag sååå JÄVLA less på att vara sjuk !!!

Bestämde mig nyss för att nu får det vara nog...

Släpade fram dammsugaren och moppen.. dammsög och moppade nerevåningen och försökte vara så frisk som bara jag kan. *hahaha*
Såå nu har jag rena golv... men svetten sprutar. Är väl inte frisk trots allt.

*skrik och gnäll*

Fan Fan Fan.... Är såå rastlös.. vill ut och träffa människor!!
Fick i och för sig träffa människor idag.... kidsens pappa kom hit och skulle klippa gräset åt mig, gulle han då :-) Blev dock ingen klippning för min gräsklippare var tydligen helt värdelös. Och den har jag kämpat på med alla klippningar jag gjort.. förra året. *haha* Jag har inte så höga krav tydligen. Hur som helst var det väl himla snällt av han att ens komma hit för att hjälpa mig.

Jaja... sitter väl här i soffan ett dygn till då... Verkligen hatar min soffa ännu mer nu *haha*

Inga kommentarer: