Räknare

måndag 25 maj 2009

bombattack i köket

Vem har släppt en bomb i mitt kök?? Jag tänkte såhär när vi köpte diskmaskin, att nu kommer det alltid vara såå fint hela tiden. Aldrig nån smutsig disk på diskbänken! NU är det massa disk där och ingen har plockat ur det rena ur maskinen! Det kan väl knappast vara mitt jobb att göra det, jag har ju jobbat hela tiden och ingen har vart hemma. *haha* Alltså borde det inte ens ha blivit kaos i köket!
Och vem har inte dammsugit i mitt sovrum?? Hur kom alla dammtussar dit?? Seriöst, jag undrar hur det kan uppkomma damm när ingen är hemma.

Antar att det faller på min lott trots allt att ta reda på allt. I sånna här lägen önskar jag att jag hade en hjälpsam man i huset ;) Kommer på massa saker just nu som han hade kunnat få stå till tjänst med. *visslar*

Idag är jag LEDIG!!! Fattar ni va härligt... kan man tro... men jag ska till tandläkaren. *Blääää* Ska försöka avstyra eventuella borrningar och bara göra en grundlig undersökning idag. För jag vill INTE ta nån spruta i munnen idag och jag vill inte betala en massa pengar idag. För idag ska jag köpa massa presenter åt Moa som fyller 11 år på lördag! Min lilla plutt, va stor hon har blivit.
Den andra ungen som tror att hon är hur stor som helst och har fått för sig att gå på nått som heter "Stolt & Nykter" på skolavslutningen, hon kommer få bli besviken då för jag anser att hon iallafall får lov att fylla 13 innan hon är ute och springer på avslutningar.

Solen SKINER!! Kaffe i solen!! Sen noggrann tandborstning!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, jag tror jag kommit på vad som går fel i din jakt på partner.. Du söker en Man men du behöver egentligen en kvinna..

;)

SaRa sa...

*skrattar*
nu är jag ju inte på jakt alls ju