Räknare

fredag 15 maj 2009

Skolk.... NEJ

Jag har en sån dålig ovana... Den är att när jag är sjuk, så tror jag att dom där jag jobbar tror att jag inte är sjuk. Typ att dom tror att jag "skolkar". Detta är ju inte alls verklighetsförankrat.. men det är en stark känsla i mig. Får försöka jobba bort denna känsla. Vet bara inte hur!?

Känner mig iallafall piggare idag, ingen feber. *JIPPI*

Ikväll kommer ordningen vara återställd här hemma... Barnen kommer hem. Ska bli skönt!! Moa ska på kalas så hon ska iväg vid 5 och kommer hem vid 7. Och Linn ska vara kvar på nått i skolan så henne ska jag hämta hem kl 9 ikväll. Tur att bilen går att svänga med då :-)

Nyss fick jag all info från ett personalmöte jag inte var på igår kväll. ((tack Petra)) Jag hade gärna vart där. Det man kan konstatera är att om man jobbar på ett litet ställe med nästan bara kvinnor så blir det dålig balans. Det behövs män på varje arbetsplats. Där det är bara kvinnor så har alla en massa åsikter om allt.... men när det kommer till att man ska ta upp saker och ting på ett möte så blir det knäpptyst. Varför är det så?

Alltså... MER män på alla arbetsplatser! *haha*

Inga kommentarer: