Räknare

fredag 22 maj 2009

:-)

Härlig morron det är, har suttit ute och lyssnat på fåglarna när jag drack mitt kaffe.
Det kommer bli en kanondag, det känner jag på mig. Jag har fullt upp som vanligt. Alldeles strax ska jag ut i tvättstugan, sen kommer Anna och färgar min utväxt *jippi* Sen blir det jobb och ikväll blir det tjejmiddag här hemma. För att göra det enkelt ska vi köpa hem mat från "Helt Enkelt" Sååå himla gott ju. ((redan hungrig)) Ska bli riktigt kul att träffas och skvallra lite om vad som hänt sen sist.

(((En grej bara... nog för att jag kanske skriver om tråkiga saker just nu.... *haha* Men jag ser ju att människor är inne och läser, skulle vara sååå kul med en och annan kommentar)))

4 kommentarer:

Weronika sa...

Haha ha ....Gör ju inget annat än kommenterar jue...=) Kram

SaRa sa...

ja men du är duktig du Weronika :)

Weronika sa...

Ja, jag läser ju oxå förstås. Vill ju veta vad som händer i ditt liv Sara. Hoppas att middagen var till belåtenhet? Ha en trevlig lördag nu ska här drickas kaffe i massor så jag vaknar till liv sedan blir det Högbo tror jag idag. Kram

Anonym sa...

Jag känner inte dig men jag läser :) Nu lämnar jag en liten kommentar också och önskar dig en härlig lördag.