Räknare

onsdag 13 maj 2009

Soffar mig lite

Sitter här i soffan och undrar om jag kommer kunna sova nått alls i natt. Det vart ju en massa sömn hela dagen. Men det blir väl som det blir, för jag ska ju ändå inte upp till något i morgon.

Fick iallafall hjälp med bilen ikväll... nu går det att styra bilen lite bättre iallafall. Fick hjälpen av mina barn pappa. Tänk.... han har blivit som han ska igen, efter att han separerat. Nu är han både rolig och trevlig ... det kan man inte anklaga honom för att ha varit innan. Eller klart han vart det ibland, men jag upplevde honom inte så när han var sambo... Då var han inte sig själv, tycker jag iallafall.

Blev anklagad för att isolera mig i går *chockad* Hur kan det vara möjligt att isolera sig om man knappt är hemma. Men det visade sig att denna person sa sig sakna mig, så det var väl så att jag isolerade mig för att jag inte var på samma ställen som honom då.
Blev lite sur där en stund, för jag kan inte vara överallt och jag hinner inte med allt jag vill heller, hinner inte träffa vänner lika mycket som jag vill just nu. Men det är ändå något jag valt. Jag hade tagit det bättre om jag hade sluppit bli anklagad först, kan ju bättre ta att människor saknar mitt sällskap.

Det får väl bli film i natt om sömnen uteblir :-)

1 kommentar:

Weronika sa...

Hoppas att du fick sova inatt! Kanon att bilen är fixad. Sj ska vi till skolan....Kram på dig