Räknare

tisdag 12 maj 2009

Ny Dag...

Nya möjligheter att ligga i soffan ;)

Sitter här och funderar på om jag ska ringa doktorn igen?? Är så sjukt jävla trött på att vara och bli sjuk hela tiden. Vem stal mitt imunförsvar??

Två bra grejer finns iallafall.... :-)
Igår sålde jag mina gamla köksmöbler.
Och igår fick jag till det med min skola att vi kan börja lite senare i höst.. vilket innebär att jag kommer kunna ta ett tåg kl 8:00 istället för ett tåg klockan 6:30 *jippi*
Hade verkligen bävat för hösten och dessa sjukt tidiga mornar, nu behöver jag inte bäva mera. Det kommer göra stor skillnad på livskvaliten.... Man blir mer människa om man kan gå upp kl sex istället för kvart i fem... så är det bara :-)

Kollade på en lite smårolig film igår "Yes Man". Det är ju så uppenbart att man får ett roligare och mer spännande liv om man säger JA istället för NEJ.

Nu har jag funderat klart.... jag ringer doktorn NU !!

1 kommentar:

Weronika sa...

Bra där Sara att du RINGT till doktorn nu. Kanon att någon fick användning för ditt gamla köksbord & att du fick lite klirr i kassan..=) Kram & Krya på dig