Räknare

torsdag 21 maj 2009

Tiden flyger

Gud va tiden bara rinner iväg, nu är ju maj snart slut och vecka 25 gör jag min sista praktikvecka. Känner redan nu hur jag kommer sakna alla. Men med lite tur kanske det inte är sista gången jag sätter min fot därute då.
Den här och förra månaden har verkligen varit påfrestande, ser fram emot att kanske kunna ta en vecka ledigt i sommar trots allt.

Har nu iallafall börjat lega på spikmatta, känns mycket bra. Bara det att jag ligger ner och still i ungefär 20 minuter är en vinst för mig.

Sitter och avnjuter mitt kaffe, Moa sover än och jag ska gå och jobba kl 10.30 på Coop. Gillar att jobba röda dagar, först och främst är det ju bra betalt men sen så går dom dagarna så himla snabbt, det finns att göra hela tiden. Annat när jag jobbar lunchavlösare och står rakt upp och ner i kassan i tre timmar, då är det tråkigt.

Solen skiner och jag hoppas alla lediga får en skön dag!!

1 kommentar:

Weronika sa...

Visst är mattan toppen? Jag lånade ut min till en vän idag. Så nu får jag leva med "lite" saknad i några dagar.....he he he. Kram &K ärlek