Räknare

onsdag 13 maj 2009

Tråkiga Liv

Tråkiga Blogg
Eftersom jag är sjuk finns det inget att skriva och ännu mindre finns det nått att läsa som är av värde. Så du/ni kan sluta läsa nu.
Jag vill bara bli frisk NU. Började med nytt penicilin ((eller hur de stavas)) igår och jag har sovit hela dagen. IT SUCK`S
Jag ville åka ut till Ockelbo i morron och "jobba". :( Nu blir det inte så. Men så fort jag orkar så ska mitt liv bli såååå roligt igen. *haha*

Bilen jag lånar är oxå sjuk, den kan inte svänga. Ratten liksom låser sig. Väldigt drygt att inte kunna svänga... det är ju sällan vägar bara går rakt fram. Ska iallafall få hjälp att kolla på den ikväll. (ska ta en alvedon först) Nu vet jag iallafall igen att jag inte vill ha nån gammal bil, även om jag är väldigt tacksam mot Anna som lånat ut bilen till mig under praktiktiden.
Jag ska försöka spara pengar så att jag kan köpa en lite nyare bil sedan. Planen är att jag om högst två år ska ha bil iallafall, då är Linn 15 och Moa 13 så då känns det väldigt angeläget att kunna skjutsa och hämta dom vart dom nu tänker hålla till på kvällarna. Antar att dom inte alltid kommer vilja spendera kvällarna med mig.

Eftersom jag har sovit hela dagen så nu tänker jag dricka mitt morron kaffe ((17:11))

2 kommentarer:

Weronika sa...

Skickar över en HEL drös med KRYA KRAMAR till dej!!

SaRa sa...

TACK Weronika :-)