Räknare

tisdag 2 juni 2009

it is what it is

Hej Hopp....
Här sitter jag på min lediga dag och hör hur regnet smattrar mot fönstret... Det är både för och nackdel kan jag tycka... Det blir mer okej att sitta och slappa när det är dåligt väder, hade solen skinit hade jag känt mig tvungen att göra en massa. I och för sig att jag bara kunnat tagit en filt och lagt mig på gräset. Hade vart skönt. Men jag får ta och lägga mig inne på spikmattan istället. :-)

Känner mig lite splittrad, kluven och stressad och lycklig..... en salig blandning med andra ord.

Snart är praktiken slut och direkt hoppar jag på annat jobb. Skulle vart kul att få vara kvar i Ockelbo... älskar att vara där ute.

Sedan så vet jag att jag borde gått på ett möte, men tiden har inte räckt till, på fredag kommer jag nog kunna klämma in det iallafall.

Och det finns en person som jag vill träffa och umgås med... men det känns som att jag jobbar i motvind. Eller så är det bara jag som tror det. . .

Igår satt jag med i ett samtal på "jobbet" med en drogbehandlare.... mycket intressant. För jag hade gjort det samtalet på ett helt annat sätt... Men det beror väl på att jag är på ett annat sätt än henne och att jag ser saker och ting på ett annan sätt än henne.

Nått annat helt oviktigt.... gjorde ett av alla knäppa test på facebook.... om när jag ska bli gift..... *hahaha* Gissa vilket år det blev......!?
År 2011.... Crazy

Inga kommentarer: