Räknare

söndag 7 juni 2009

Valet i all ära ;)

Jaha.. de va de valet de.... JAG röstade, gjorde du?? Antagligen inte eftersom det var ett så lågt valdeltagande, ca 43 %.

Inte röstade du eller ni på rätt parti heller uppenbarligen ;)

Skämt å sido.... kasst val enligt mitt sätt att se på det.... Det som var lite bra idag var att jag har lärt Moa hur man röstar och att det är viktigt att rösta. :)

Dagen går iallafall mot sitt slut... Strax blir det sängen... kommer få lyxa till det och lägga mig i min ny bäddade säng.... Det är ju såå härligt. Synd bara att jag ska sova ensam ;) *SKÄMT* såklart.... 2011 ni vet! ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

säg inte att du röstade på FI, då slutar jag läsa din blogg..

och jo, jag var en av de 43 procenten..:D

SaRa sa...

*skrattar*
NEJ jag röstade inte på FI

Anonym sa...

*pustar ut* då kan jag fortsätta läsa din blogg och nicka medhållande till många inlägg..

SaRa sa...

Bra Där Anonym ;)