Räknare

torsdag 18 juni 2009

13 veckor gjorda

Jahapp... nu är jag klar med min 13 veckors praktik. Hade en väldans separationsångest när jag åkte därifrån idag. Jag hade inte kunnat vara på ett bättre ställe. Jag är så nöjd och det känns sååå tråkigt att vara klar. Dom var så fina mot mig, jag fick paj, en blomma och ett gosdjur. En Humla.... så passande. :-)
Jag fick med mig väldigt fina ord från bland annat min hanledare.... Kändes bra att få bli speglad hur de hade upplevt mig under dessa veckor. Jag förstod oxå att jag blivit omtyckt och efterfrågad av de boende. Det är ju en grym bekräftelse.
Bekräftelsetorsk som man är...*hahaha* Skojjar så klart... denna bekräftelse är nått helt annat och landar rätt in i hjärtat!
Känner mig stolt över min "insats". Och förhoppningsvis var det inte sista gången jag var ute i Ockelbo.. men nästa gång får jag i så fall komma i en annan skepnad.. nu när jag lagt av mig praktikantrollen. :)

Nu har jag semester tills i morron ((alltså ingen senester alls)) sen blir det intensivt jobb på Coop några veckor. :-) Blir nog bra det med bara jag kommer inte i det.

Nog om jobb å sånt...!!! Jag har abstinens!!! Faaan *hahaha* Jag har "KarlAbstinens". Finns det nått sånt ord?? ;)

3 kommentarer:

Urban sa...

Haha! Karlabstinens....nej nått sånt ord finns inte. Kåt finns!

Anonym sa...

"hanledare", "karlabstinens".. *s*

nog märks det vad du saknar.. det är långt kvar till 2011.. *s*

Anonym sa...

Förresten..

Trevlig midsommar Sara.. glöm nu inte att lägra sju prinsar för att finna den rätta blomman..