Räknare

söndag 14 juni 2009

Kan man få spy lite

Först och främst... Va är det för fel på vädret?? Vart kommer allt regn ifrån?? Blir ju faaan galen. Vill ha sol och värme!!

Sen så känner jag ett oerhört motstånd till att jobba på Coop i morron... vill vara i Ockelbo. Plus att jag börjar klockan 7... känns inte bra!! *haha*

Sitter just nu och skriver mitt slutarbete för praktik tiden... känner att jag är lite ringrostig. Det är ju 13 veckor sen jag behövde skriva nått arbete. Men jag tror det blir bra iallafall, tar bara lite längre tid än vanligt.

Huvudbry: Igår natt när jag låg och väntade på att jag skulle somna, kom jag på att jag glömt skriva något i en journal... *hahaha* Snacka om att inte kunna släppa "arbetet".

Jaja... hoppas på lite mer positiv energi i morron.... Nått som vart positiv idag är jag redan nu håller på att fixa min nästa praktikplats :)

*Tjooo*

4 kommentarer:

Weronika sa...

Spy på du bara...=) Nu lyser iaf solen på himlen...*undra hur länge*
Kram & Kärlek

SaRa sa...

Jo jag gick och jobbade.... Då kommer solen alltid ;) haha

Anonym sa...

Trevlig midsommar, hoppas det går bra att jobba å komihåg å andas

Anonym sa...

Ja jag glömde en liten sak...
KRAM PETRA