Räknare

onsdag 10 juni 2009

Sen när blev NEJ ett JA

Dagens sms konversation:
Tillmig:
"Hello vacker! Saknar dig! Hur är det med dig... när är du hemma... vill så gärna träffa dig, höra din glada stämma...kyssar och sånt"
((ha i åtanke att detta är en person jag valt att inte träffa på väääldigt länge))
SvararTillbaka:
"Hej Hej... jo det är bara fint med mig. Jag är inte hemma och vi ska inte ses. Hoppas du har det bra. Kram"
Tillmig:
"När kommer du hem?"
SvararTillbaka:
"Vi ska inte ses du och jag! Det vet du och du vet varför. . . "
Tillmig:
"Jag kommer förbi nån dag vacker..."

Allvarligt.... vad var det som inte gick fram där?? Var jag på något sätt otydlig?? Jag bara undrar.... Jag säger NEJ och uppenbarligen tolkas det som ett JA.

Det blir tyst i telefonen några timmar sen kommer det igen:
TillMig:
"Men jag vill ju. . . "


*skrattar*
Blir såå trött

4 kommentarer:

Urban sa...

Hahaha vad har du gjort med honom Sara?

SaRa sa...

*hahaha* Jaaa du Urban,,,,,, säg de ;)

Anonym sa...

Vilken oerhört SJÄLVUPPTAGEN,FRÄCK,

EGOISTISG TYP.

Ingen lyhördhet där eller.

Vill vi ha sådana män.

Nej, bort med dem.

Anonym sa...

Alltså tjejer är inte lätt att förstå sig på.. Hur ska man veta när nej betyder nej på riktigt?

:)