Räknare

fredag 19 juni 2009

Time Will Tell

Jag väljer att ignorera att det är midsommarafton... det är nått med denna afton som jag inte gillar. Och det beror inte på att jag skar upp två fingrar förra midsommaraftonen. ;) Nää utan det beror på nått annat.. vet inte riktigt vad det är. Jag har inte en aning om vad mina vänner gör ikväll. Men jag har heller inte hört av mig till någon, så att jag ensam är helt enkelt självvalt. Överhuvudtaget så har jag vart väldigt mycket ensam den senaste tiden... De gånger jag vart hemma alltså.. men att jobba är ju inte samma sak som att umgås, även om man får de sociala behovet lite tillfredsställt
Ibland undrar jag om jag är en "ensamvarg".. men det stämmer inte riktigt heller för jag älskar ju människor.

Känner mig lite låg om jag ska vara ärlig... hade värsta huvudvärken när jag kom från jobbet idag. Det är så oerhört påfrestande att jobba tillsammans med en människa som bara gnäller och stressar och gnäller och stressar. Det suger musten ur en, jag lovar!!

((överskriften har inget med texten att göra.. men jag skrev den först sen blev det som det blev)) ;-)

Jaja... VågaVägraMidsommar ;)

Ha en fin fredagskväll alla som vägrar sätta en blomsterkrans på skallen :-)

2 kommentarer:

Weronika sa...

Haha ....Jag VÅGAR vägra Midsommar jag oxå...*ler*. Är precis som du solo hemma vilket är skönt faktisk. Håller på att rusta vardagsrummet. Kram & Kärlek

SaRa sa...

Åhh va kul...du har väl knäppt före och efter bilder?? De måste man göra när man har en blogg vettu ;)