Räknare

onsdag 10 juni 2009

Skolavslutning i regnet

Trots regn och rusk idag så fick mina två änglar sitt efterlängtade och välbehövliga sommarlov idag. :)

Varför regnar det jämt när det är skolavslutning?

Jag hann inte vara med på bådas avslutning... R och jag fick dela på oss lite. Jag var kvar på hela Linns iallafall... tyvärr missade jag sista skolavslutningen på Hagaström dårå... Moa byter ju skola till hösten, hon med ska gå på Engelska skolan.
Hur som helst så var dom väl värda sitt sommarlov... båda två har kämpat bra denna termin, med läxor och ensamma mornar hemma.

För mig känns det helt overkligt att Linn börjar högstadiet i augusti.... Hon är så stor... jag hinner inte med!! *hjälp* Hur gammal är jag egentligen?? ;) I och för sig betyder det inte att jag är gammal... jag var ju ung när jag fick mina tjejer.... MEN åldras gör jag ju trots allt... bara det att jag inte märker det på annat sätt än att jag ser barnen växa... JAG känner mig ju som 20 fortfarande.... även om jag kanske beter mig lite vuxnare än så ;) *haha*

Inga kommentarer: