Räknare

lördag 13 juni 2009

I´m at home

Åhhh vad jag kommer att sakna Humlan efter nästa vecka. På torsdag är min sista dag där. Jag har haft det hur bra som helst på min praktik, och de senaste veckorna har vart ännu bättre. Jag har fått göra mer och mer saker själv. Stormtrivs!! Både med personalen och klienterna och de uppgifter jag får göra.

På fredag börjar mitt schema på Coop, det är väl oxå bra men inte vill jag sitta i en kassa nu när jag VET vad det är jag vill jobba med.

Denna helg är vi lediga tillsammans både barnen och jag. Vet inte vad vi ska hitta på, antar att kidsen kommer försvinna åt varsitt håll och jag blir här hemma. Skulle vilja åka ut till IKEA och köpa skrivbordet till mig, behöver det nu. Har lite att skriva, skolarbete. Och jag sitter som en kratta när jag sitter och skriver i soffan.

Ha en underbar dag alla i regnet!!

*saknar någon* ;)

Inga kommentarer: