Räknare

lördag 6 juni 2009

Att våga

Har hört i massa år nu.... "gå emot dina rädslor". Ja visst det låter ju kanon och lätt som en plätt. ;) *haha* Men mer och mer så märker jag vilka vinster jag får när jag vågar.

Vill jag har något så måste jag våga agera eller uttala det på ett eller annat sätt. Men en del rädslor är djupt rotade. Dock verkar det inte vara helt omöjligt att våga iallafall.

Man måste våga för att "vinna"... Tänker inte fördjupa mig i detta.... även jag har mina gränser för vad jag lämnar ut om mig själv ;)

MEN igår gjorde jag nått jag inte vågade men ville.... och resultatet blev kanon...*mycket nöjd* ;)

Jag får det jag behöver när jag behöver det. . .

*Life is good*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har rätt.. Jag vill vinna på lotto, nu satsar jag hela månadslönen..

Seriöst.. Visst måste man våga för att vinna, det är få människor som får allt serverat.. Och vågar man men ändå inte vinner behöver man inte ångra vad man INTE gjort.. Och gör man bort sig totalt finns det massor med nya städer att flytta till.. *s*

Weronika sa...

Bra där Sara...*glad*..Att våga är en STOR drift. Du gjorde det & känner glädje idag, jag gläds med dig. Kram & Kärlek