Räknare

fredag 26 juni 2009

levda år

Gud va tiden går fort... den går fortare och fortare helat tiden tycker jag.... Jag menar 34 år har gått himla fort.
Jag har ingen åldersnojja, det är inte det... men jag vill ju hinna med allt jag vill hinna med såklart.
Om jag ska sammanfatta alla levda år ((Nee jag orkar inte ta alla år)), så har de senaste 6 åren varit de bästa... De mest utvecklande och ibland har de varit de mest skrämmande... men det är dom senaste åren som det hänt mest bra grejer i mitt liv.
Satt ikväll och tänkte att jag behövde sätta upp lite nya mål, för det är ju så jag gör.. jag sätter upp mål och så strävar jag dit.... Hittills så har det funkar bra.. jag har nått dit jag har velat... och snart är de senaste målet uppnått... det var min utbildning.

Jag tänkte att ett litet delmål skulle sitta fint, och det är att ta flyget ner till Berlin och hälsa på min bror, helst innan detta år är slut. Det finns ett litet problem med det bara, förutom att jag behöver få ihop lite extra pengar. Det är att jag vill ha Linn och Moa med mig, men Linn vägrar flyga. Hon är benhård i denna flygvägran... hon har aldrig flugit och hon har inget argument för varför hon vägrar.. men vägrar det gör hon. Det spelar ingen roll om hon så skulle missa en semester i ett varmt land... hon skulle välja att stanna hemma. *haha* Knäppa unge ;)

Nu är det natt..... Gonatt :)

3 kommentarer:

Urban sa...

Bila till Berlin. Det ska nog jag göra:)

Anonym sa...

Grattis Sara så här en dag efter.
Hoppas du kommer och jobba ngt snart hos oss/ Johan k

SaRa sa...

Tack Johan

Men Urban... jag har ju ingen bil... vi kanske kan lift med dig ;)