Räknare

onsdag 1 juli 2009

minisemester ;)

Det är helt sjukt.... jag ska vara ledig i 5 dagar nu :) *weeiiee*
Man kan kalla det semester ...eller?? På söndag åker kidsen till Frankrike... så de känns bra att hitta träffa dom lite innan dom drar.


Annars så är det bra... borde jag säga... ;) Men visst... allt är bra... jag har fått ihop alla pengar jag behövt.. till hyror nu när jag inte har nått CSN över sommaren... Känns skönt.
Men det har kostat på lite grann... har vart såå trött... och har vart opedagogisk i vissa lägen. Till exempel tappar jag tålamodet när jag behöver tålamod, till exempel när jag ska hjälpa Linn med hennes matte. Den stackarn... som måste plugga matte över sommaren. Och att jag ska hjälpa henne gör ju inte saken bättre... ;) matte är ju min svaga sida. Jag är fan förbannad på skolan som inte fångat upp Linn tidigare och hjälp henne att komma ikapp, under tiden hon gick i skolan... jag tycker att alla barn har rätt att vara ledig på sommaren, samtidigt så är det ju bra för henne att komma ikapp inför hösten.

Önskedröm: Att få komma hem från jobbet... maten står på bordet... det är ihop plockat hemma och jag får bara sätta mig ner och njuta!!

Inga kommentarer: