Räknare

fredag 17 juli 2009

En till grej bara

Fick ett papper i min hand häromdagen.... Ett omdöme från praktiken.. försöker fortfarande greppa att det var MIG det stod om.

Sara har under sin praktik uppvisat stor social kompetens både i relation till personal och klienter och smält väl in i behandlingsarbetet.
Sara är empatisk i kontakten med klienterna utan att tappa professionell hållning och hon har förmåga att kunna känna in olika situationer och kan utifrån detta förhålla sig på ett för familjerna och barnen ett gynnsamt sätt.
Sara är öppen för att reflektera och analysera sina egna reaktioner, känslor och sitt handlande i behandlingsarbetet vilket ger goda förutsättningar till ett professionellt bemötande av klienterna.
Sara har god förmåga att koppla ihop teori och praktik.
Sara rekommenderas varmt till fortsatt socialt arbete med barn och familjer.


Förstår ju att det är mig det handlar om eftersom det står Sara överallt. *hihi*
Jag behöver väl inte säga att jag är STOLT va? :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e grym !! Helt rätt jobb för dig !!