Räknare

måndag 6 juli 2009

Home Alone

Här sitter jag helt ensam och ledig. Barnen åkte iväg till Frankrike igår.. och det blev genast väldigt tomt. Mer tomt än när dom åker till sin pappa. Det måste bero på att jag nu vet att dom ska bli borta länge.
Rastlösheter greppade mig direkt efter att dom for. Jag läste en bok, låg på spikmattan, färgade håret och gick ut och gick... men dagen tog ju inte slut för det. När klockan var typ 7 visste jag inte vad jag skulle göra... jag gick mest bara omkring här hemma. Låter knäppt va. Men jag behöver kanske några dagar på mig att landa i lugnet och ensamheten.
I morron får jag iallafall gå och jobba :) Jag är uppenbarligen dålig på att vara ledig... *haha*
Jag som längtat så efter att få lediga dagar... Snacka om dubbelt.

Gräsklipparen har inte heller lagat sig själv.. hoppas att R kommer förbi nån dag och fixar åt mig. Det ligger ju i hans intresse eftersom det är hans gräsklippare.

Nu ska vi se... det enda jag Måste göra idag är att gå och posta ett litet paket till Tyskland.. brosans solglasögon, som han glömde här.
De e mycke nu ;-) *hahaha* Tunga krav som ligger över mig.

Satt och mailade fram och tillbaka igår kväll med en mycket sympatisk person, vi utbytte musik med varann... han fick mig att komma på IGEN hur skön Irländsk musik det finns.
Skulle vara schysst att få åka till Irland nångång.

Inga kommentarer: