Räknare

fredag 17 juli 2009

Boooorning

Va faaan... jag har inget liv!! Jag bara jobbar, sover och går.
Känner mig sjukt uttråkad just nu. Funderar starkt på att köpa en bil, fast jag inte har råd just nu. Hade jag haft bil nu så skulle det underlättat mitt sociala liv. *gnäll gnäll gnäll* Det är ju inte så att jag bor granne med nån av de människor som jag vill umgås med.
Jaa... det här med bil.. jag ska ju ändå ha bil om typ ett eller två år... när mina kids är lite äldre och mot alla odds kommer vara ute och ränna på nätterna.. Det kommer dom ju såklart inte, dom kommer ju vara två små tonårshelgon.. Som deras mamma var. *hahaha* Men OM dom nu skulle behöva bli hämtade nånstans, så vill jag kunna göra det... Med BIL.. inte med Buss.

Jaja... nu ska jag smörja in mitt ben med linement (eller var det heter), köpte nya gympaskor igår och som ett brev på posten fick jag ont som fan igen.

Tack å hej å gonatt

Inga kommentarer: