Räknare

torsdag 9 juli 2009

Regn och Rusk.. men sol i hjärtat

Antar att ingen har missat att det regnar.. men FAAAN va länge och mycke de ska regna då!!
Jag är ledig idag och har bara legat i soffan och kollat på film, så himla skönt.. Så de va kanske tur att de regnade idag då :)
Annars är jag såå himla glad... i helgen och nån dag nästa vecka ska jag få jobba ute i Ockelbo.. och då inte som praktikant dårå... *hihi* ska bli jättekul, samtidigt som jag är lite nervös.. *hjälp*
Men de bli nog bra... :-)
I morron är det Coop som gäller igen. Har haft två lugna veckor med massa lediga dagar.. men från måndag blir det heltid igen. Bra för plånboken och min rastlösa själ. Speciellt för plånboken om jag tänker efter... hade ju två helt sjuka shopping dagar innan kidsen drog på semester... *haha* Vet inte vad som for i mig... jag bara handlade och handlade... och det var KUL :)

Nu är frågan... ska jag städa eller slå på en till film... ???

3 kommentarer:

Weronika sa...

Kanon att du får jobba lite där ute..*glad för din skull*...Själv håller jag på att bli galen på att gå hemma. Vill JOBBA....=). Nice att bara vara ooxå & ligga på soffan. Sj måste jag investera i ett par gummistövlar, helt otroligt jag äger 2 hundar och har inga stövlar...ha ha ha.
Kram & Kärlek till dej

Anonym sa...

Haru tappat bort adressen till bloggen? Maila så får du länken av mig.. (andrasidanlandet.blogspot.com)

SaRa sa...

*skrattar*
nää jag vet adressen.... ska skriva nått snart igen :)