Räknare

lördag 6 juni 2009

Ryggläge hela dagen :-)

Har haft värsta sköna slappdagen.... Kände att det var helt rätt, för det är min första ledig helg på massa veckor och jag var ute på vift i natt. ;)

La mig på spikmattan mitt på dagen, tvärsomnade en timme.. vaknaderullade åt sidan, drog bort mattan och somnade om en timme till.

Nu sitter jag här i soffan och är relativt pigg... men blir kvar här ikväll :) Funderar på att sätta på en film.

Var just ner på macken för att köpa nått att dricka, samtidigt pratade jag med Linn i telefonen... hon är rolig. Jag stod och valde mellan en cola eller en juice... Det var Linns visa ord som fick mig att välja rätt... *haha* Hon sa: "har man möjlighet att köpa cola så gör man det, det är ju ändå lördag mamma"

Jag köpte en juice oxå, men säg inget till Linn ;)

Inga kommentarer: