Räknare

lördag 20 juni 2009

Energitjuv

Fy faaan.... energitjuvar är de värsta som finns. Jag har jobbat med en sådan både idag och igår... I morse kände jag ett sånt enormt motstånd att gå och jobba för jag visste vad som väntade mig. Denna person kan inte säga en enda positiv grej på en hel dag... Det är bara ett konstant gnäll hela tiden och stressad är hon oxå.. vilket i sin tur smittar av sig på mig trots att vi inte ens har behövt stressa.
Det värsta är att jag måste jobba med henne i morron oxå. *blääää*
Guud va jag känner att jag vill ha ett annat jobb nu... Tack gode gud att jag utbildar mig så att jag kommer komma därifrån... SNART!! För även om det finns hur härliga människor som helst där oxå.. så VILL jag inte jobba där längre.. har verkligen fått smak för annat nu.
Tyvärr har jag en hel dag med denna energitjuv i morron oxå :(
Jaja... men på måndag är det andra jag ska jobba med iallafall :-) *positivt tänkande*

1 kommentar:

Anonym sa...

dumma cooptant, kasta sten på henne..