Räknare

måndag 8 juni 2009

Ledig Måndag

Hmmm idag skulle jag vara med på massa saker i Ockelbo som jag ville vara med på trots att det var min lediga dag. Såg fram emot det massor, ända fram tills igår... Då jag upptäckte att jag hade tandläkartid idag. Vilket inte är så konstigt, klart jag tagit en tid på en dag som jag egentligen ska vara ledig. *muttrar*
Jaja.... det blir en ny dag i morron. :-)

Solen skiner och jag med den tror jag.. har inte vaknat till riktigt än.. men snart så, för kaffet börjar verka.

Fick en blixtsnabb tanke på att jag borde åka till någon och bjuda på glass idag?! Kanske Kanske Inte ;)

Have a nice day !!

1 kommentar:

Weronika sa...

Så typiskt! Jag gör precis som du- bokar in saker när jag är ledig. Vilken KANON idé- att åka och bjuda "någon" på glass, säger bara två ord: DO IT!! Kram& Kärlek