Räknare

fredag 26 juni 2009

Ung och Oförstörd ;)

Jaha.... så var det den 26e juni idag då.. här sitter jag och fyller 34 år :)
Känner mig som 20 i sinnet och 40 i kroppen... *haha*

Va konstigt det är när man fyller år när man är vuxen.... ingen kommer och sjunger för en på morronen, ingen bricka med fika och paket... *haha* Jag fick allt gå upp och göra mitt kaffe själv. ;)

MEN solen skiner... som den ska när jag fyller år.
Och ikväll kommer jag att bli lite firad, när jag kommer från jobbet.... jag har bara ett liiitet problem idag och det är vad jag ska bjuda på för fika ;) Men skulle tro att det löser sig.

Nu smyger jag ut på altanen med mitt födelsedagskaffe :)

3 kommentarer:

Cirtap sa...

Supergrattis

Urban sa...

Grattis i efterskott Sara!!

Pia sa...

Men gud, grattis!!!!
Har varit i stugan ett gäng dagar, så har varit totalt aningslös om omvärlden - och internet..
Hoppas du hade en superfin dag och att allt kaffe smakade gudomligt dagen till ära ;)