Räknare

lördag 21 mars 2009

Varför ??

Varför Varför ska jag vakna halv 8 en lördag??
Jag ville ju ha sovmorron, men jag la mig i och för sig tidigt så det är väl därför eller så är det åldern ;) Klockan är nu tio och jag ska väl ta och hoppa in i duschen. Ska plugga lite med Linn idag, hon har prov i NO nästa vecka. Inte mitt starkaste ämne när det begav sig. Och nu är det till råga på allt på engelska.
I will do my best ;)

Gjorde allt i min makt igår för att stilla mitt ha begär... Inget av det jag SKULLE ha hittade jag. Snacka om att jag var bitter ;) Jag kom hem en ny scarf (( konstigt ord )) och hårtoning bara. *muttrar* Ska kanske göra ett nytt försök idag men i andra affärer.

"Happiness"

1 kommentar:

Weronika sa...

*skrattar*...den frågan ställer jag till mig själv varje helg då jag ÄNTLIGEN får sova. Å något bra svar har jag tyvärr inte. Kram & Kärlek