Räknare

lördag 28 mars 2009

Morgonstund har guld i mun ;)

Klockan är 6 och det är lördag. Här sitter jag och försöker vakna till med mitt kaffe. Jag vaknade av mig själv IGEN. Skulle ändå upp snart, ska ju jobba. ska bli kul faktiskt.

Hade fått ett sms i natt där det stod: "Sköt om dig nu Sara, så hörs vi väl av...?"
Bakgrunden till det var att jag inte svarat på ett sms och inte svarat i telefon, därför att jag pratade i andra telefon just då.... sen kom det en massa annat emellan så jag fick inte riktigt tillfälle att ringa upp.
Men jag blir så himla irriterad, vänskap ska väl inte bygga på att så fort den ena vill prata så måste det ske på studs annars får det vara? Herre gud, jag har en kompis som sen lågstadiet, vi kan höras av en gång om året ibland och det är helt lugnt, vi är vänner iallafall.

Tänker igen mycket på vilka människor som finns i mitt liv, hur det ser ut.. om det är som jag önskar att det ska vara... ett givande och ett tagande, åt bägge håll. I min värld ska det vara på bådas villkor....

Jaja... idag kommer det vara mycket skratt iallafall, henne jag jobbar med på helgerna är så himla rolig, det känns inte som att gå och jobba utan mer som att gå och umgås.. och däremellan tar man hand om kunderna, plockar lite frukt, grillar lite kyckling, står och fryser lite i mejerikylen... *haha*

4 kommentarer:

Urban sa...

Ingen kyckling slår KonsumEnens!!

SaRa sa...

Urban Urban.... du har uppenbarligen inte smakat mina kycklingar. ;)

Urban sa...

Nej det är sant...borde jag det?

SaRa sa...

Såklart du borde... Du vet ju inte vad du missar annars.... hehe
Men kan nog föreställa mig att det är samma kycklingar och att dom tillagas på samma sätt