Räknare

tisdag 17 mars 2009

Noll imunförsvar

Vart tog mitt lilla söta imunförsvar vägen???

Faaan va less jag är nu på att vara eller bli sjuk hela tiden. Sitter här med feber och hela huvudet igentäppt... IGEN.
Precis har jag blivit av med värken i munnen och bihålsinflammationen.... äter ju penecilin, borde inte bli sjuk då kan man tycka!
Kan det vara så att lite sömn och en del stress helt enkelt påverkar kroppen så pass att den blir sjuk hela tiden?
Har liksom ingen som helst lust att vara sjuk nu, sista veckan i skolan innan praktiken. Vore ju sjukt trist att vara sjuk nästa vecka... vill vara pigg och alert på min praktik.

Gud ge mig mig nässpray och en vitaminchock ;)

1 kommentar:

Weronika sa...

Det är när vi äter penicillin som vi brukar bli mer sjuka. De beror på att immunförsvaret är försämrat. Jag äter oxå en kur nu & har dragit på mig en förkylning. Hoppas att du kryar på dig till nästa vecka då du ska ut på praktik. Kram & Kärlek (utan baciller =))