Räknare

fredag 27 mars 2009

som sagt... gilla läget

Det är ju lätt som en plätt att gilla läget när man känner sig nöjd.. värre är det om man ska gilla läget när det gror ett uns av missnöje Eller hur!
Först ska jag gnälla lite sen ska jag tala om allt som är braaaa....

Gnäll:
Jag ville bli barnledig
Jag ville kanske gå på bio
Jag ville kanske åka hem till någon
Jag kanske inte ville vakna med ont i bihålorna
I morron ska jag upp kl 7


Bra:
Väntar på jeans jag beställt ((jävlar om jag inte gillar dom, för som är sjukt snygga))
Solen skiner
Jag kan använda mina solglasögon
Min långtjurighet släppte
Jag lyssnar på bra musik
Jag har tokbra ungar
Jag kommer tjäna massa pengar i helgen ((massa i mina mått mätt))


Det är ingen speciell ordning på mina listor, för det är ju inte så att jeansen är bättre än mina kids.. *hehe*

"Jag Är Vacker Och Värdefull"

Inga kommentarer: