Räknare

söndag 22 mars 2009

Braaa Dag

Allt bara föll på plats idag! Som det ju nästan alltid gör.. .
Jag fick färg på mina ögonbryn. Seriöst så undrar jag hur jag stod ut förr när jag inte fixade mina ögonbryn *haha* Det är rätt nyligen jag ens började bry mig om det. Ska bara tona håret nån dag så kommer jag vara fit for fight. ;)

Sedan fick jag låna bil, och det kunde inte kommit mer lämpligt. Först och främst för att jag kommer ha lite konstiga tider ute i Ockelbo och tågen verkar inte ha nån lust att rätta sig efter just mina tider. Knäppt va?! ;)
Sen så kunde jag utan problem åka och fika hos nån som jag ville fika hos, men det har känts lite knöligt med bussar och så.. men idag kunde jag bara glida dit... Och det vart himla trevligt :-)
Jag satt i en oerhört skön soffa när jag drack mitt kaffe... Kände i hela kroppen att jag nu inom en väldigt snar framtid MÅSTE köpa nya soffor!!

Inga kommentarer: