Räknare

söndag 1 mars 2009

söndags blogg

Skulle vilja skriva att jag har haft en helt fantastisk helg.. so far... att jag träffat vänner och skrattat ihjäl mig flera gånger.
Nu vore det en lögn om jag skrev så. För jag har jobbat och ska jobba snart igen. Förkylningen håller sitt grepp och tandvärken består. *jippi* ;)Fick iallafall värktabletter igår som funkar lite grann.

Satt och tänkte att jag skulle vilja ha nått tok kul att se framemot.. så tänkte jag att jaa jag ska ju på bio på tisdag. MEN det var inte riktigt nog kände jag. Sen tänkte jag att jag ska ju ut på praktik snart och det ska ju bli både kul och spännande. MEN det är nog nått annat jag vill längta och se framemot. Måste komma på nått.

*tänker vidare*

Ut och njut alla ni som inte ska jobba idag ;)

Vill säga grattis till min lillebror idag som inte är så liten längre..
Han fyller 30år idag... Hipp Hipp Hurra idag är det Petters födelsedag
Jag kan tyvärr inte fira honom eftersom att han trilskas med att bo i Berlin. Men förr eller senare kommer han ju hem och hälsar på. :-)

Inga kommentarer: