Räknare

torsdag 5 mars 2009

Sakta men säkert...

Börjar återhämta mig så sakteliga iallafall. är fortfarande öm i munnen och det varar... Bläää.. men det blir bättre och bättre. Har redan nu börjat förbereda mig mentalt på att jag ska till tandläkaren igen i april.

Annars så är ordningen återställt här hemma... kidsen kom hem från sin pappa igår.:) Känns bra... såklart är det skönt att vara barnledig oxå.. men denna ledighet var inget att ha... *haha*

Linn har just bytt skola igen. Känn bra tycker jag, hon har börjat på Engelska skolan som jag ville att hon skulle ha börjat redan i höstas, men hon ville testa en annan skola så hon gjorde det. Men hon fann inte riktigt sin plats där och jag är inte alls nöjd med lärarnas insats där heller. Jag tror ju på att det ska vara hyffsat tyst i klassrummen och att lärarna ska vara lite auktoritära På så sätt att dom inte ska behöva skrika "håll käften" till sin klass och ändå inte få det tyst. För mig är det ju aldrig okej att en lärare skriker så.
Men som sagt nu har hon bytt skola och jag bara hoppas att det blir bra för henne, det viktigaste är ju att Linn går till skolan och känner sig trygg, det gjorde hon inte i förra skolan. Hon kommer ju oxå bli en hejjare på engelska... :-)

1 kommentar:

Cirtap sa...

Go sara, go sara!