Räknare

tisdag 31 mars 2009

Afasi i solskenet

Härligt att solen skiner.... finns bara en nackdel med det.... man ser hur skitiga fönster man har. Och jag kan ju lugnt säga att jag inte känner nått sug att börja putsa fönster idag.
Igår var en var en märklig dag. Jag pratade bara tre gånger på hela dagen. En gång i telefon, en gång när jag var och hämtade ut ett paket och så en gång när Moa var hem en sväng. Man kan nästa säga att jag hade min egen "vara tyst dag" ((det heter nått annat men jag kommer inte på det just nu)) Va konstigt det är när man tappar bort ord, är det ett tecken på att man håller på att få afasi? Jag tappade bort ett annat ord häromdagen, då var det "ekologiskt" jag skulle säga men sa istället: "icke besprutat". Kom dock på rätt ord efter en stund. :-)
Men hur som helst, man kan nog inte kalla det att jag hade nästan en tyst dag iallafall, för jag "pratade" ju med människor över datorn.

Har föressten hittat ett par sneakers jag vill ha... med fjärilar på *haha* blir en cool kontrast till dödskallarna jag har på min halsduk ;)

NU: kaffe och en cigg

Inga kommentarer: