Räknare

torsdag 19 mars 2009

Namnlös blogg

Idag har jag träffat en helt otrolig lärare på Linns nya skola. Jag vet i och för sig inte hur han är som lärare än eftersom vi är nya på skolan. Men den energin och glädjen han utstrålade var helt fantastisk. Skulle kunna tänka mig att han smitta av sig på sina elever.

Jag personligen känner mig tokpeppad inför min praktik. Det ska bli så spännande och och roligt att få vara på en arbetsplats i massa veckor. Och få ta del i hur de arbetar där. Förhoppningsvis och oxå känna om det är rätt väg jag valt, det tror jag ju i och för sig redan men man vet aldrig.
Och det ska bli oerhört skönt att slippa pendla till Huddik ett tag, det är inte förens i höst jag ska tillbaka dit igen. Känner mig mättad på tågresor och läxor just nu. Jag kommer få åka tig till min praktik oxå , men mycket kortare och antagligen inte halv 7 på morronen. :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott mos Sara! Kul med lite omväxling kan jag tänka mig. Känslan jag har utan att känna dig är att jag tror du har valt rätt väg. Annars får du väl hitta en ny bara;)

SaRa sa...

Tack Urban... jag tror ju oxå att jag valt rätt :-)