Räknare

torsdag 26 mars 2009

Dum, Snäll, Bra och Dåligt...

Allt har två sidor!!
Faaaan! Är så himla irriterad just nu, både på mig själv och en annan. Jag skulle vara barnledig i helgen, ska jobba hela helgen och hade tänkt att kanske hitta på nått nån kväll. Nu blir det inte så, därför att det är bäst så för Linn och Moa. Samtidigt som jag underlättar för någon att inte ta sitt jävla ansvar. Så jag känner att jag både har gjort rätt och fel i detta.
Man ska alltid sätta sina barn främst är min filosofi, alltså man ska göra det som är bäst för sina barn.... vilket jag tycker mig göra så långt det är möjligt. Men jag tycker att det ska gälla alla föräldrar, inte bara den ena halvan av två föräldrar. Men nästa gång tror jag att jag kanske kommer handla annorlunda... är rätt trött på att jag får böjja mig. Det är i och för sig jag som väljer mitt eget sätt att handla. Är jag medberoende?? Hjälp! ;)

Eftersom jag är ganska begränsad med egen tid så ser jag alltid framemot att få tid för mig själv, att göra vad jag vill. Ibland vill jag inte göra nått alls och ibland vill jag göra massor... det jag tycker om med mina barnlediga dagar är att inte vara bunden till nån annan. Jag kan komma och gå som jag vill....
Därför är jag lite sne på att det inte blir så nu!!

Jaja... nu är det som det är.... Bara att gilla läget!! :-)

Inga kommentarer: