Räknare

lördag 21 mars 2009

Noo shopping

Jag är ju fullständigt värdelös på att shoppa.... *haha* Har ju försökt i två dagar nu.. men icke!! Moa fick i och för sig ett par skor.. så hon blev glad. Jag hittade ett par skor som jag vill ha !! Tyckte dock inte om prislappen alls. Men svart och guld är ju min grej, alltid guldsmycken och helst svarta kläder.. :-)


Nån hade ringt och pratat in på min telefonsvarare sent igår natt... bland annat sas det: "du är en trött tjej".

Jag är benägen att hålla med... Jag har nog inte vart så här trött på många år... Men idag kände jag iallafall att jag fick lite lön för allt jobb jag lagt ner på skolan. Fick jätte positiv feedback av två lärare i två olika ämnen, Kriminalitet och Etik. Inte så att jag blev piggare, men jag känner att det har lönat sig. Har nån uppgift kvar att skriva och lämna in, sen kan jag släppa skolan och helhjärtat ägna mig åt praktiken och den uppgift jag ska göra där.

Det är inte speciellt sent, men jag tänker bädda ner mig och läsa nu.. SKÖÖÖNT!!

Gonatt

Inga kommentarer: