Räknare

måndag 23 mars 2009

Kyrktupp

Allvarligt, är det verkligen något att tävla i.... Kyrktuppar. Gävles tupp är tydligen en av 5 finalister. Och uppenbarligen så är det en ära för Gävles tupp. *hahaha* Jag hajjar inte, vem kom på den tävlingen??

Idag är första dagen på praktiken.. Hjääälp ;) Känner mig nervös samtidigt som det känns spännande. Börjar inte förens kl13 så jag hade inte alls behövt vakna kvart i
6, som jag gjorde helt av mig själv. Min inre väckarklocka är tydligen väldans inställd på att gå upp mitt i natten. Ska "jobba" till 21 ikväll... kommer vara helt död, jag är ju en trött person! ;)

4 kommentarer:

Weronika sa...

Lycka till idag på praktiken. De kommer att gå kanon. Du är som klippt & skuren för ett sån´t jobb. Kram & Kärlek

SaRa sa...

Tack Weronika :-)
kram på dig

Anonym sa...

Har gävle en rikskänd bock så kan vi väl även ha en tupp..

galet? javisst.. kukeliku..

Anonym sa...

Tävla i att ruskatupp vore roligare!